23 October 2011

Pantai !

hello guys,.
ASSALAMUALAIKUM !
hehehe
hri ni aq na story psal ape erk ?
oh pantai ?
pantai ?
ape yg menarik erk ?
eh bnyak taw yg menarik !
hehe

okayy2,.,
semalam aku nan paci aku g pantai !
mule2 aku ta nak ikot !
tapi cile maci aku pakse suh ikot !
aku pon on je lha kan !
lagipon bosan gak kan dok kat uma nih !
HEHEHE

then,.
time smpai tuh !
belom sempat apeape lagi !
si afi n arissa da turun dulu dah !
biaselha !
budak2 bile nmpak taman !
ape lagi !
aku just follow blakang dyeorg je lha kan !

act,aku g sane saje jee kan.
kononnye na release tension !
tapi tak pon.HEHE
tbe2,. nmpk plak bf kawan aq !
*ta silap lha kan !
tapi aku buat derk je lhaa !
lgipon bukan dye kenal aq pon !
just kenal gitu2 je lhaa.HEHE
bile dah teman si budak due org tuh maen taman sume !
tbe2 si afi ajak aku naek kude !
hambekk !
mampus gua ta layan ! HAHA
aku just teman dye je !
time tuh ade lha jgak kan ame gmbar !
kejap !

*sbenarnye ade lgi.tapi mlas ah na upload.hehe

lepas nek kude !
si arissa g ajak maen tman lagi kan !
pastuh seboleh boleh na suh aku amek pic dye !
kejap aeh !


*entah apeape je pose dye.
HAHA
tapi ta pelhaa.
budak kan !
so layankan !!

time na blek tuh tbe2 p.lang aku na ride plak !
nseb baek ade bwak sekali basikal dye tuh !
so time blek tuh m.lang aku yg drive !
gile bergalak aku nan m.lang aku !
molek na balek !
ehh2 molek kiteorg g melencong ke laen !
HEHE
p.lang aku yg ride bole smpai dulu !
yg kiteorg smpai lmbat !
bpak bengang kiteorg time tuh !
tapi tak ape ahh !
asalkan happy !
hehe

k lhaa !
na g pustaka !
k bye !
:*

No comments:

Post a Comment