13 March 2012

no tittle

Hai . Assalamualaikum . apa khabar wahai pembaca pembaca blog ku !
hehe *ada kea ? kalau ada bagoslah kalau tada ada aku kesah :D
act , dah lama kan aku ta update blog ? hehe
terlupa password laaa . kayy tape melayu mudah lupa *sedapkan hati* . haha
hmm setakat ni tade story lagi laaa yang na aku share .
kalau ada pon ta tahu na tulis mcm mana .
senang cite aku tade idea laa . haa abes cite . hehe
so tuh je kot yang na di update .
hehe aku update nih pon sbab bru teringat dkt pswrd nye . kalau tak .
jangan harap ! haha
kay lebih baik stop kejap daripada terus membebel tpi ceritanya merepek .
haha kang semua yang bace blog aku nih ta pham ape yang aku na ceritakan .
dripada ta pham baik aku stop kn ?
lagipon ni demi kebaikan korang dan juga aku . haha *tade kene mengene*
k bye . salam :D





No comments:

Post a Comment